مهاجرت به کانادا

به کمک موسسه مهاجرتی ویستا میتوانید بسته به شرایط خود، اقامت کانادا یا اقامت استرالیا را اخذ کنید.

مهاجرت به کانادا

به کمک موسسه مهاجرتی ویستا میتوانید بسته به شرایط خود، اقامت کانادا یا اقامت استرالیا را اخذ کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاریReviewed by رایان on May 14Rating: 5.0

invest-canda-quebec

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا به چه صورت است؟

متقاضی مهاجرت سرمایه گذاری کانادا بر حسب یک سیستم امتیازدهی و فاکتور های مختلف که نشان دهنده این است که متقاضی و وابستگانش می توانند با موفقیت در کانادا مقیم شوند، در دسته مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار می گیرد .

متقاضیان ایده آل دسته مهاجرت سرمایه گذاری کانادا در واقع کسانی‌ هستند که سرمایه و شرایط لازم را که که برای مهاجرین سرمایه گذاری به کانادا در نظر گرفته شده است، را دارا می باشند.

مهاجرت سرمایه گذاران در دسته برنامه مهاجرتی تجار که شامل سه زیر شاخه سرمایه گذاران، کارآفرینان و افراد خود اشتغال می شود ، قرار دارد.

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا استان کبک ۲۰۱۸

یکی از دسته های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا، دسته مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک است که دارای یک سیستم امتیازدهی است و برای متقاضیانی است که دارای تجربه یا سابقه مدیریتی و کاری  حداقل ۲ سال، ظرف ۵ سال گذشته، قبل از زمان اقدام برای اخذ ویزا، می باشند. همچنین دارای سرمایه خالص حد اقل ۲،۰۰۰،۰۰۰  دلار کانادا( قبل از ۲۰۱۸ این میزان۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا می بود  )می باشند و می توانند زندگی خود را به خوبی بگذرانند. پذیرش مشروط به این است که سرمایه گذار متعهد شود معادل ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا (قبل از ۲۰۱۸ این مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا بود )را بدون بهره و بدون حق برداشت، به مدت ۵ سال در یک بودجه تضمین شده دولتی سرمایه گذاری کند.

کبک در حدود ۸ سال سرمایه گذاری مورد نیاز را تغییر نداده بود. در سال های گذشته، ۱۹۰۰ درخواست سرمایه گذار را سالانه پذیرفته است.

این متقاضیان میتوانند وام دریافت کنند و دارای امنیت قانونی‌ نسبت به سرمایه خود هستند.

علاوه بر روش سرمایه گذاری کبک می توانید از روش دیگر مهاجرت به کبک از جمله نیروی متخصص هم اقامت کانادا را دریافت کنید.

شرایط تحصیل در کشور کانادا

مهاجرت به کانادا برای فارغ التحصیلان بین المللی و دانش آموزان

مهاجرت به کانادا برای فارغ التحصیلان بین المللی و دانش آموزان...

مهاجرت به کانادا و تحصیل در مدارس کانادا

سوالات مهم درباره تحصیل در مدارس کانادا :
  1. مهلت ارسال اپلیکیشن‌های درخواست ویزای کانادا برای ویزای تحصیلی دانش آموزان تا چه تاریخی است؟

دانش آموزان دوره‌ی دوم متوسطه جهت اخذ ویزای مربوط به ترم فبریه، ملزم هستند مدارک خود را تا پایان روز ۳۱ اکتبر به مراجع مربوطه ارسال کنند. دانش آموزان ابتدایی تا روز ۲۹ نوامبر ملزم به ارسال مدارک خود هستند.

  1. چگونه می‌توان سریع‌تر از موعد در یک مدرسه ثبت نام کرد؟

به طور طبیعی هرچقدر مدارک خود را سریع تر به مراجع مربوطه ارسال کنید پرونده‌ی شما با سرعت بالاتری ارزیابی خواهد شد و این موقعیت در اختیار شما قرار می‌گیرد که هرچه زودتر در مدرسه‌ی مورد نظر شروع به تحصیل و به مهاجرت به کانادا کنید. در این بین دانش آموزانی که قصد دارند در ورودی شهریور سال آتی پذیرفته شوند ملزم هستند مدارک خود را در دسامبر یک سال قبل به مراجع مربوطه ارسال کنند. این در حالی است که دانش آموزان ورودی فبریه‌ی سال آتی مدارک خود را در سپتامبر سال قبل به مراجع مربوط تحویل خواهند داد و پروسه‌ی اخذ ویزای کانادا را طی می‌کنند.

  1. آیا لازم است برای ورود به مدارس سطح بالا ریز نمرات امتحانی مدرک زبان(TOEFL – IELTS ) را ضمیمه‌ی مدارک خود کنیم؟

خیر؛ مدارک شما به صورت کامل بررسی می‌شود و تحت ارزیابی قرار می‌گیرد. از جهت دیگر پرونده‌ی ترجمه‌ شده‌ی شما که حاوی گزارشات مرتبط با دو سال تحصیلی اخیر شما است؛ مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. در این بین معرفی نامه‌ای که همراه با مدارک خود ارسال کرده‌اید بررسی شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در این بین داوطلبان ورود به دانشگاه که کمتر از سه سال از دوره‌ی دبیرستان خود را به زبان انگلیسی گذرانده باشند نیاز به ریز نمرات آزمون های (TOEFL – IELTS ) خواهند داشت.

  1. دانش آموزان خارجی جهت دریافت ویزای کانادا برای تحصیل و مهاجرت به کانادا در مدارس کانادا ؛ ملزم به شرکت در آزمون خاصی هستند؟

ویزای توریستی کشور استرالیا

ویزای توریستی استرالیا (زیر گروه ۶۰۰)

ویزای توریستی استرالیا (زیر گروه ۶۰۰)Reviewed by رایان on May 13Rating: 4.5

ویزای توریستی استرالیا ۲۰۱۸

ویزای توریستی استرالیا برای افرادیست که ویزاهای آنلاین ای تی ای و ای ویزیتور شامل حال آنها نمی شود و همچنین افرادی که قصد دارند بیشتر از مدت ۳ ماه در استرالیا بمانند. این ویزا می تواند به صورت سینگل و یا مالتیپل صادر شود و بنا به شرایط و مقاصد شخصی، مدت اعتبار آن می تواند ۳، ۶ و یا ۱۲ ماه باشد.

اگر شما قصد تحصیل در استرالیا دارید، این ویزا امکان این کار را به مدت ۳ ماه به شما می دهد ولی اگر قصد تحصیل طولانی مدت را دارید باید برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام نمایید. همچنین با این ویزا شما اجازه کار نیز نخواهید داشت، البته قابل ذکر است که دسته ای از کارهای داوطلبانه بلا مانع می باشند. این ویزا شامل ۴ بخش می باشد:

ویزای توریستی

ویزای توریستی استرالیا برای افرادی است که با هدف تفریح یا ملاقات خانواده به استرالیا مسافرت می کنند. اگر در زمان درخواست برای این ویزا در خاک استرالیا هستید، در زمان تایید نیز باید در این کشور باشید و اگر در زمان درخواست، خارج از این کشور هستید در زمان تایید نیز باید خارج از مرزهای این کشور باشید